MENÜ

VADÓCZ MIKLÓS TÚRISTA KLUB
TÚRÁZZUNK EGYÜTT.

Advent Budapest  2012.

Eljött az első túránk napja.Szép számú 10 fővel indultunk útnak.Már a vonaton jó hangulat volt.A Nagyfaluba felérve szépen szállingózott a hó.A Keletiből gyalog indultunk a Városligetbe.Igaz kis kitérővel de odaértünk,így az Enikő is megnyugodott mert úgy gondolta soha nem érkezünk megVigyor .Az utazás megrázkodtatása után elfogyasztottuk a jól megérdemelt forralt bort.A főnökasszony meg csak futkosott és rendületlenül fényképezett.Ezek után megszavaztuk és a kisföldalattival átmentünk a Vörösmarty térre.Itt első lendülettel egyböl belebotlottunk a helyi mozgóőrséges mentőautóbaKacsintás.Majd örült toialett keresésbe kezdtünk.Szerintem életemben nem kerestem ennyit egy wct.Viszont a séta a Vörösmarty téren mindent kárpótolt csodálatosan szép volt különösen miután besötétedett.A főnökasszony meg még mindig csak fényképez és fényképez.A képeken látható bizonyos sapka pedig fejről fejre vándorol.Nevetés.Lassan búcsút vettünk ettől a csodálatos tértől és vásártól.A viszaút kicsit egyszerűbb volt a metroval.A vonaton kicsit megfáradtan,de töretlen jókedvel utaztunk haza.Köszönöm szépen a résztvevőknek,a helyettesemnek pedig azt a sok képet amit életét kockáztatva készítettKacsintás.Én ugy gondolom egy nagyon jól sikerült kirándulást töltöttünk együtt.Köszönöm.

TÚRA KÖRTVÉLYES PUSZTÁN

Mai napon volt a második túránk.Sajnos a tegnapi eső sokakat elriasztott.Úgy,hogy a klub vezető és helyettese   meg Tuttus (a helyettes kutyusa)Nevetés indultunk útnak gyönyörű napsütéses időben.Csákányos Pusztán a túristaháznál gyújtottunk gyergyát Vadócz Miklós emléktáblánál.Majd nekiindultunk a hegynek hogy a tetején megérkezzünk a körtvélyesi erdei temetőhöz.Csak hogy nem érkeztünk meg mert sikerült eltévedni egy olyan helyen ahol gyakorlatilag ezerszer jártam (megjegyezném,hogy ez a helyettesem hibája mert olyan sokat beszélt,hogy nem vettük észre a kereszteződéstNevetés.Már csak azt észleltük,hogy nincs meg a túristajelzés).De mielőtt valaki örülni kezd azt megnyugtatom nem vesztünk el.Kis kitérővel (ezt így terveztem csak a helyettesem nem tudtaKacsintás) megtaláltuk az erdei temetőt,innen egy rövid séta után a kápolnát is megnéztük.Azért a visza út sem volt zökkenő mentes mert ugyan azon az úton sikerült mégegyszer eltévedni( pedig a helyettes sem beszélt most sokat). De eljutottunk a Lázár hegyre ahonnan a kilátás mindent kárpótolt.Kissé elfáradva kicsit megfagyva (mert a helyettes túravezető eljön sportcipőbe kirándulni)Nevetés de kiértünk a buszhoz.Összegezve nagyon jól éreztük magunkat (a kutyus is aki ha nincs lehet még mindig az erdőbe kovájgunk).Mindenki bánhatja aki nem tartott velünk.

TÚRA A KOPASZHEGYRE

Ez a túra is eljött.Nyolcan és természetesen Tuttus kutya vágtunk neki a kirándulásnak.A lépcsők megmászása nem kis gondot okozott.De mindenki szerencsésen feljutott a tetőre.Mire jó az okostelefon? A Turul tetején tudtuk meg google ( mert a google a barátunk) segítségével,hogy 419 darab lépcső vezet a Turul madárhoz,és 133 méter a szintkülönbség.Vigyor Utunkat folytattuk a csemetekert írányába.És mivel nem tévedtünk el így megérkeztünk a Kisréti vadászházhoz amit sajnos az idők folyamán lebontottak.De ez a hangulatot abszolut nem befolyásolta volt aki evett egy kicsit,és volt aki fáramászott volna ha nem lett volna magas a fa.Pedig hátsó segítséget is kapottVigyor .De azért két vállalkozónak sekirült egy kisebbet meghódítani igaz a lejövetellel akadt némi gond.Túljutva a megrázkódtatáson gyönyörű hóesésben indultunk le a hegyről.Alsógallára leérve én is megnyugodtam,hogy nem tévedtünk el.Összegezve fantasztikus  hangulatú jól sikerült túra volt.Köszönöm mindenkinek.Vigyor Azért arról se feledkezzünk meg, hogy a túravezető a napi betevő kávéja nélkül használhatatlan: csak azért nem tévedtünk el mert klubunk két tagja gondoskodott róla :D